The BEST IMPOSTOR VICTORY round I will EVER have on Among Us

  Դիտումներ 5,604,524

CoryxKenshin

Ամիս առաջ

I've peaked in Among Us... all subsequent impostor rounds are downhill form here.
Friends:
@YuB
@Kubz Scouts
@Gloom
@LaurenzSide
@Bijuu Mike
@jacksepticeye
@Yammy
@Razzbowski
@Dawko
@penguinz0
Join The Samurai ► bit.ly/1vKSGtU
That Twitter Tho? ► coryxkenshin
Facebook ► CoryxKenshin
Instagram ► coryxkenshin

Get some CORYXKENSHIN GEAR! ►
coryxkenshin.spreadshirt.com/
coryxkenshin.spreadshirt.co.uk/

Outro By:
GrittySugar - Animation
am-posts.info/cd/f5ATQg8F0Hufd1Q3qIIlUg.html
_________
KrpticUnknown - Beat am-posts.info/cd/N02STjig103n6Tdg077etA.html

Music:
am-posts.info
incompetech.com/music/royalty-free/music.html

-- SEND A BROTHA STUFFS --
PO BOX 3089
Farmington Hills, MI 48333

Jesus said to love one another and that we should be servants to each other, so I would ask that you all do that in the comment section. That means more to me than anything. Thank you.

~CK

#coryxkenshin #AmongUs

Մեկնաբանություններ
Aiden Houchin
Aiden Houchin 17 վայրկյան առաջ
Guys.... I don't think Cory came back from the Skeld.
Spxzz Sweat
Spxzz Sweat 4 րոպե առաջ
I'M DONE. I WAITED A WHOLE YEAR FOR YOU AND I'LL WAIT ANOTHER YEAR IF I HAVE TO.
Pro Vy
Pro Vy 5 րոպե առաջ
☹️
2K_ goated429
2K_ goated429 5 րոպե առաջ
Cory gonna be gone again for another 9 months 100% 😭 Spain without the S 😔
OldSchoolKidd
OldSchoolKidd 6 րոպե առաջ
8 more to go...
Joemamas In my bed
Joemamas In my bed 6 րոպե առաջ
A month without my mans.
Lil Indi FN
Lil Indi FN 6 րոպե առաջ
So we not gonna talk about he just dipped from the face of the earth again🤧🤧🤧
Noah Ryan Valmonte
Noah Ryan Valmonte 8 րոպե առաջ
Pls Cory comeback
Aaron Rodriguez
Aaron Rodriguez 9 րոպե առաջ
8:09 did Lauren swear?
Wolfpack Sanders
Wolfpack Sanders 11 րոպե առաջ
oh shiz, hes gone again. NNNNNNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!
Tevin Sewer
Tevin Sewer 13 րոպե առաջ
When Cory Comes Back I lowkey wanna see him play Phasmophobia
Raymond Galvan
Raymond Galvan 16 րոպե առաջ
At 1:20 really hitting different
Zane Mautia
Zane Mautia 17 րոպե առաջ
New fans: He’s taking a break Nah bro, he’s taking a vacation
ImSui
ImSui 17 րոպե առաջ
Hes gone again, ill still be here its been idk how many years since he came back started watching you in 3rd grade I’m a freshman now don’t go again man, let us know your safe or anything love you Cory
KING OF WEREWOLVES 6660
KING OF WEREWOLVES 6660 18 րոպե առաջ
Cory Leaves For 1 Month Old Samuri: Aw Shit Here We Go Again Fot The 7th Time New Samuri:Naw he just taking a break
Demon King
Demon King 19 րոպե առաջ
Omg bra he gone agin we gotta prank him and have a bunch of people unsubscribe
red is sus
red is sus 21 րոպե առաջ
aw shoot, well here we go again
NostalgicGaming 99
NostalgicGaming 99 22 րոպե առաջ
See you in 9 Months.... Again
Donyae Starks
Donyae Starks 22 րոպե առաջ
Tell me win u make a code so I can play to
Isaac Johnson
Isaac Johnson 25 րոպե առաջ
Cory has been gone for a month...BUT WE CANT GIVE UP >:(
Gunnison Clardy
Gunnison Clardy 26 րոպե առաջ
OK Cory listen I know you like you breaks and that’s fine but also YOUR AT 7milll and growing and you said your retire at 10 mil soooooooo pls start pumping out some videos plssss also can you play more tabs I love those or some try not to laugh ooooooorrrrr SOME SUBNANICA lol you don’t have to Love your vids byeeee
Alberto Morales
Alberto Morales 28 րոպե առաջ
He just went to buy milk guys
Cam_Tarpkin_2008 KOOKIE
Cam_Tarpkin_2008 KOOKIE 28 րոպե առաջ
Ay Cory its been a month bro u good...c'mon you better not be gone for another 2 months lol 𝗹𝗼𝘃𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝗰𝗼𝗿𝘆 ʸᵒᵘ ᵇᵉᵗᵗᵉʳ ᶜᵒᵐᵉ ᵇᵃᶜᵏ
dj bullie b
dj bullie b 32 րոպե առաջ
I still see him.. Just not on his channel..
Bad2theebone_
Bad2theebone_ 33 րոպե առաջ
Damn it cory u do this to us again😭
CALISTA LOPEZ
CALISTA LOPEZ 33 րոպե առաջ
It’s been a month I don’t care anymore I’m unsubscribing
Max Mrax
Max Mrax 36 րոպե առաջ
Everybody just dislike this ONE video To BRING HIM BACK That will get his attention once he sees so many dislike 👁👄👁
KingDrip TheZoGod
KingDrip TheZoGod 36 րոպե առաջ
Sooo.. he just gonna leave us high and dry??? Come on my dude 😥🤧
Jo taylor
Jo taylor 36 րոպե առաջ
Just let Cory do what he wants if he needs a break let him take a break
DeadNagu
DeadNagu 37 րոպե առաջ
me waiting for minecraft part 6 😐
Eyeball Home Inspection Team
Eyeball Home Inspection Team 37 րոպե առաջ
He shall return, I have faith in him. Until then uuuuuuum, BATIM chapter 5 doe?
goblin 212
goblin 212 38 րոպե առաջ
Do not leave again
txc_clxp
txc_clxp 38 րոպե առաջ
Not again 😭 The ptsd
Salvador Vargas
Salvador Vargas 40 րոպե առաջ
He's going to take another nine months long break
Jake Lawien
Jake Lawien 40 րոպե առաջ
He got another girl pregnant
Omar Talamantes
Omar Talamantes 40 րոպե առաջ
Cory my nights are boring without your videos
Mousie
Mousie 43 րոպե առաջ
It's been a month, Cory.
Chicken Wing
Chicken Wing 43 րոպե առաջ
Its been a month now boys
Kpxp
Kpxp 46 րոպե առաջ
Well here we go again
haran sugahfoot sanders
haran sugahfoot sanders 46 րոպե առաջ
**nervous gulp**
Hakai Unit
Hakai Unit 47 րոպե առաջ
Well he’s gone again he needs to take care of his child
Cris Cruz
Cris Cruz 48 րոպե առաջ
1 month
Gilbert Torres
Gilbert Torres 49 րոպե առաջ
He prob went on a 9 month break again
jamal higgs
jamal higgs 52 րոպե առաջ
Jay:Hey Cory what task were you doing? Cory:The ah the thing at the top. Game:Cory was ejected.
Ttssf TGSGG
Ttssf TGSGG 53 րոպե առաջ
I'm pretty sure he's not posting because the imposter got himm .........wait what if he's posting videos already but since he got killed by the IMPOSTER he's a ghost ????😱😱😱😱
jimboslicer 9000
jimboslicer 9000 54 րոպե առաջ
Cory has come a long way, he gets like millions of views a vid, i remember the mkx days when he was just starting to grow. Mans is taking a break this is normal he’ll be back... to think he was just reaching 7 mil a little bit ago and now he’s closer to retirement 😭
ConeX Gaming
ConeX Gaming 54 րոպե առաջ
Bro, at least post like a tweet or something letting us know you're taking a break. But dissapearing like this all the time simply isn't fair to your community. I love your content and have been an early supporter of the channel but this is getting too much chief
ThaMaineEventPlays
ThaMaineEventPlays 57 րոպե առաջ
Salute to the bro Cory ✊🏾
Matthew Arebalo
Matthew Arebalo 57 րոպե առաջ
Cory i know you wont responded and that you might be going throw something but I need to tell you that i miss you. You are the best beause you are diffrent I was sad I bench watch your vids and i was happy Since this year you have changed a little I fill like your not happy and i dont want that I have always wanted to meet you but I know that thats prombly not going to happend I need you to back beasue you help so many people I wish i could partisapate in the mail time and stuff like that I hope you see this and maybe cheer your day but You have changed my life by being ................. You. Thank you cory for everthing have a good day. From:Matthew
qtWxvy
qtWxvy 58 րոպե առաջ
Ah shit here we go again
Kingrayz234
Kingrayz234 58 րոպե առաջ
Shortly he'll be back
CJ
CJ 59 րոպե առաջ
One last break, one break so big my kids will come before Cory does, let’s do this.
radzz z.
radzz z. Ժամ առաջ
cory's videos genuinely make me smile
Daniel Riney
Daniel Riney Ժամ առաջ
He's like hxh with hiatus
Adrianna Lester
Adrianna Lester Ժամ առաջ
I been here from like the beginning like yaaa the beginning like I was about 6 Cory don’t do this to use again
Swagnum 405
Swagnum 405 Ժամ առաջ
See you in 9 months Cory
Logan Burnside
Logan Burnside Ժամ առաջ
Is this gonna be another 9 months
Adrianna Lester
Adrianna Lester Ժամ առաջ
Omg Cory Has not Been posting for the month he going to be gone for 9 months lol
Chicken Nugget
Chicken Nugget Ժամ առաջ
1 month
Te'yahna Kidd
Te'yahna Kidd Ժամ առաջ
Nobody- .... Us Samurai- *causally waits for SSS and for him to come back Periodt*😔👁👄👁
Zion Trask
Zion Trask Ժամ առաջ
im Zion Williamson from among us
Aaron Gibbs-White
Aaron Gibbs-White Ժամ առաջ
I hope you are fucking kitting me please don't leave us
thanya louis
thanya louis Ժամ առաջ
Cory you missed frickin 4 spooky scary sundays do you have anything to say
xavier x greffin Greffin
xavier x greffin Greffin Ժամ առաջ
a month
HarleyPhKs2 !
HarleyPhKs2 ! Ժամ առաջ
If you check the channel of poiised cory is that video
Benjamin BURKHARDT
Benjamin BURKHARDT Ժամ առաջ
Where you at Cory what happened
instakill782
instakill782 Ժամ առաջ
So we just waiting huh
shadowghost boi
shadowghost boi Ժամ առաջ
Yo cory you want more subs right why are you taking 500000000 years to post
Aaron Rodriguez
Aaron Rodriguez Ժամ առաջ
One month,one fucking month cory like what the hell are you doing
Daniel Xiong
Daniel Xiong Ժամ առաջ
He just grabbing milk......right
Trip
Trip Ժամ առաջ
CoryXComments? please :(
Max Nw
Max Nw Ժամ առաջ
LOOKS LIKE CORY LATE
Surrul
Surrul Ժամ առաջ
Dang it’s already been a month? Time flies by fast
Dylan McMurray
Dylan McMurray Ժամ առաջ
Bruh this dude is like Brock Lesnar in the WWE, He loses a match and leaves then comes back a year later
iiTryhard2k
iiTryhard2k Ժամ առաջ
Does he even have another channel
iiTryhard2k
iiTryhard2k Ժամ առաջ
I’m worried
iiTryhard2k
iiTryhard2k Ժամ առաջ
Legit 1 mounth ago
Ian Miranda
Ian Miranda Ժամ առաջ
He really left again.... he will be well remembered for this
Brittany Cain
Brittany Cain Ժամ առաջ
Where spooky sundays
15k ??
15k ?? Ժամ առաջ
Y yall re watching his old vids?
UwU CHILD
UwU CHILD Ժամ առաջ
I didn’t notice that CORPSE 😫🥴😆❤️ was in the game!!!!!!
ERIC NASH
ERIC NASH Ժամ առաջ
i miss the old cory
ERIC NASH
ERIC NASH Ժամ առաջ
i UNSUBBED I CAN'T TAKE IT ANYMORE
Izaiah Markel
Izaiah Markel Ժամ առաջ
Coryxkenshin you better make another video come on bro we miss you your the best youtuber I've already seen every single video of yours come on man
ERIC NASH
ERIC NASH Ժամ առաջ
9 MONTHS HERE WE GO AGAIN GUYS
Nsty Phoenix
Nsty Phoenix Ժամ առաջ
BRUH 1 MONTH OHH HE DEADDD
Mega Lucario 21 TML
Mega Lucario 21 TML Ժամ առաջ
jk ik he gonna come back......and if he doesnt...... *gets the shotgun* u already know whats gonna happen
Doggy Gods
Doggy Gods Ժամ առաջ
He got to be gone for a year now
Mega Lucario 21 TML
Mega Lucario 21 TML Ժամ առաջ
WHERES THE UPLOADS!!!!!!
Na'cole smith
Na'cole smith Ժամ առաջ
We're are you my ni***
alex alex
alex alex Ժամ առաջ
I swear to god cory.
_Ghost_
_Ghost_ Ժամ առաջ
8:10 I was dying at this part!😄
Alterze
Alterze Ժամ առաջ
Don’t worry he Hibernating for another 9 months
Flix_ Scz
Flix_ Scz Ժամ առաջ
Plz don’t leave again we miss you cory
baby bird tokoyami
baby bird tokoyami Ժամ առաջ
so we just going to ignore the fact that he has been gone for a month...AGAIN like seriously,he needs to start letting us know when he is going to go on a break instead of leaving us with no videos.....
Jaydog playzgames
Jaydog playzgames Ժամ առաջ
Cory post a vid about a month ago
TkMadeTSG
TkMadeTSG Ժամ առաջ
Cory come back whenever you want just as long as u come back
MercuryDaGoat
MercuryDaGoat Ժամ առաջ
sooo.. you gonna come back or is it early retirement
Sonic The Hedgehog
Sonic The Hedgehog Ժամ առաջ
hE'Ll Be BaCk SoOn GuYs!
Max Davila
Max Davila Ժամ առաջ
Bro You haven’t been making videos lately are you OK
Among Us n00b Plays Among Us For The First Time (and dominates)
21:08
Among Us But Dream Goes 900 IQ!
10:12
MrBeast Gaming
Դիտումներ 24մլն
Yung Bleu - You're Mines Still (feat. Drake) [Official Audio]
3:47
That one ant you catch walking alone.
3:01
CalebCity
Դիտումներ 841հզր
WE FINALLY FOUND DIAMOND!! | Minecraft IS BACK (Part 5)
21:41
CoryxKenshin
Դիտումներ 4մլն
TIKTOKS That Made Me CRY Laughing
16:53
CoryxKenshin
Դիտումներ 6մլն
Among Us Logic 2 | Cartoon Animation
09:51
GameToons
Դիտումներ 26մլն
HOW DID I GET AWAY WITH IT?? | Among Us
22:58
H2ODelirious
Դիտումներ 3.3մլն
*NEW* Among Us GLITCHES you HAVE TO TRY! (100% IMPOSTER)
10:37
Yung Bleu - You're Mines Still (feat. Drake) [Official Audio]
3:47
That one ant you catch walking alone.
3:01
CalebCity
Դիտումներ 841հզր
I Stream Sniped a SECRET SKINS ONLY Tournament! (Fortnite)
15:25
Lachlan's Locker Showcase! ($10,000+)
11:43
Lachlan
Դիտումներ 1.3մլն
the boys play among us (again)
20:30
The Boys
Դիտումներ 1.4մլն
Can You Jump The WHOLE MAP In GTA 5? (GTA 5 Mods)
12:03
Caylus
Դիտումներ 1.7մլն
3500 IQ vent play TO WIN as Impostor on Among Us...
16:07
CouRage
Դիտումներ 760հզր
GTA 5 Roleplay - $1M BOUNTY HUNTER CHALLENGE | RedlineRP
21:40